کنجد خام در بازار که از بوی بد پا جلوگیری می کند

کنجد خام در بازار مغذی هستند و ممکن است فواید زیادی برای سلامتی داشته باشند آنها منبع خوبی از پروتئین، فیبر و چربی های سالم هستند. آنها همچنین ویتامین ها و مواد معدنی از جمله کلسیم، ویتامین E و ویتامین های B را فراهم می کنند.

به دلیل خواص آنتی اکسیدانی، دانه های کنجد ممکن است به کاهش استرس اکسیداتیو کمک کند و به طور بالقوه به پیشگیری از مشکلات سلامتی، از جمله بیماری های قلبی عروقی و عصبی کمک کند.

دانه‌های کنجد خام یا برشته شده را می‌توان به راحتی روی ظروف پاشید یا مردم می‌توانند از روغن دانه کنجد یا تاهینی در انواع دستور غذاها استفاده کنند.

افراد مبتلا به آلرژی به کنجد باید مراقب باشند که از محصولات حاوی کنجد به هر شکلی از جمله دانه کنجد، روغن کنجد و تاهین اجتناب کنند.

«تیل» یا دانه‌های کنجد برای نسل‌ها یکی از مواد اولیه آشپزخانه هندی و چینی بوده است علاوه بر این، این یک نیروگاه از مواد معدنی است که جایگاه ویژه ای را در آیورودا و سایر اشکال سنتی پزشکی به دست آورده است.

از حفظ زیبایی و جوانی گرفته تا تامین فیبر غذایی کافی، دانه‌های کنجد، و یا بذرها به دلیل خواص درمانی‌شان توسط بسیاری از داروهای جامع و جایگزین ارزشمند هستند.

آنها مزایای سلامتی استثنایی دارند و می توانند با چندین بیماری نیز مبارزه کنند.

در حالی که ممکن است شما زیاد از آن استفاده نکنید، اجداد شما مطمئناً از آن در غذاهای مختلف استفاده می کردند با ایجاد ایمنی خوب همراه با محتوای فیبر و پروتئین، عمر آنها را طولانی تر کرد.

این دانه های ریز با طعم آجیلی بدون شک جایگزین عالی برای غذاهای فرآوری شده هستند.

دانه‌های کنجد در غلاف‌های Sesamum Indicum رشد می‌کنند، گیاهی گلدار که عمدتاً در مناطق گرمسیری هند و آفریقا یافت می‌شود دانه کنجد سرشار از مواد معدنی ضروری مانند روی، مس، منیزیم و کلسیم است.

همچنین حاوی چندین مجتمع ویتامین B و تعداد زیادی آنتی اکسیدان، فیبر و پروتئین است.