داکت اسپلیت ایران رادیاتور 30000 که خانه ی مارهای سمی است

داکت اسپلیت ایران رادیاتور 30000 نوعی سیستم تهویه مطبوع است که هم می تواند هوای محیط را خنک کند و هم دمای آن را افزایش دهد بنابراین می توان از آن در فصول گرم و سرد سال استفاده کرد.

این سیستم به کانال تقسیم نیز معروف است.

از آنجایی که این سیستم قابلیت تولید سرما و گرما را دارد و در سقف های کاذب نیز می توان قرار داد، محبوبیت زیادی پیدا کرده و در ساختمان هایی با کاربری های مختلف رایج شده است.

داکت اسپلیت مشابه اسپلیت های معمولی یا کولرهای گازی است، با این تفاوت که به جای اواپراتور یا پانلی که روی دیوار نصب می شود و سطحی است، یک یونیت داخلی توکار برای تجهیزات در نظر گرفته شده است و در نهایت فقط یک دریچه از داخل اتاق در نظر گرفته شده است قابل مشاهده است.

ساختمان داکت اسپلیت چگونه است و چگونه کار می کند؟
داکت اسپلیت ساختار پیچیده ای ندارد و از دو قسمت کندانسور و کولر تشکیل شده است.

تهویه مطبوع واحد داخلی داکت اسپلیت را تشکیل می دهد.

داخل این قسمت داکت اسپلیت سینی تخلیه، دینام، پروانه و گاهی اواپراتور وجود دارد.

کار کولر گازی در اینجا تامین باد است تولید باد سرد یا گرم (هر کدام مانند کویل یا اواپراتور)، رطوبت زدایی هوا و غیره.

کولر گازی معمولاً در داخل سقف نصب می شود داکت ها می توانند کولر گازی را به سایر قسمت های ساختمان که اتاق ها و قسمت های تبادل هوا هستند، متصل کنند.

بخش کندانسور واحد بیرونی آن است و معمولاً از دینام، فن، موتور و سایر تجهیزات ساخته می شود قسمت اصلی کار تنظیم دما توسط داکت اسپلیت روی شانه کمپرسور است.

این قطعات کمپرسور را قادر می سازند تا گاز مبرد را به کولر گازی منتقل کند مبرد مورد استفاده در داکت اسپلیت گاز فریون می باشد.