کلاه خنک کننده شیمی درمانی که به طور رایگان در بیمارستان ها استفاده می شود

کلاه خنک کننده شیمی درمانی و سیستم‌های خنک‌کننده پوست سر، کلاه‌های کلاه مانندی هستند که با ژل یا مایع سرد پر شده‌اند که در حین تزریق شیمی‌درمانی استفاده می‌کنید.

این دستگاه‌ها به بسیاری از افراد کمک کرده‌اند تا در طول شیمی‌درمانی مقداری یا کمی از موهای خود را حفظ کنند که می‌تواند باعث ریزش مو شود.

کلاهک های سرد و سیستم های خنک کننده پوست سر با باریک کردن رگ های خونی زیر پوست سر کار می کنند که باعث کاهش مقدار داروی شیمی درمانی که به فولیکول های مو می رسد را کاهش می دهد با داروهای شیمی درمانی کمتر در فولیکول ها، احتمال ریزش مو کمتر است.

سرما همچنین فعالیت متابولیک فولیکول های مو را کاهش می دهد، که باعث می شود سلول ها کندتر تقسیم شوند و از فولیکول ها در برابر شیمی درمانی محافظت می کند.

در طول هر جلسه شیمی درمانی، 30 تا 50 دقیقه قبل از انفوزیون، در حین انفوزیون و مدت زمان مشخصی بعد از انفوزیون از کلاه شیمی درمانی استفاده می کنید.

بسته به نوع شیمی درمانی که دریافت می کنید و نوع روش خنک کننده پوست سر، مدت زمانی که بعد از تزریق شیمی درمانی از کلاه استفاده می کنید، می تواند از 20 دقیقه تا 4 یا 5 ساعت متغیر باشد.

کلاه های جراحی پلی پروپیلن ضروری و بدون پرز همیشه انتخابی عالی برای کسانی هستند که به دنبال راه حل های اقتصادی هستند، اما ما همچنین کلاه های ریز متخلخل و پیامکی با درجه کارایی داریم.

ما همچنین هودهای جراح Medline با کیفیت بالا را با پوشش اضافی برای تناسب و محافظت ایمن حمل می کنیم.

آزمایشگاه هارمونی و لوازم ایمنی تلاش می کند استرس ناشی از خرید پوشاک جراحی و لوازم پزشکی یکبار مصرف را از بین ببرد.

اکثر این کلاه‌های شیمی درمانی در یک سایز مناسب و مناسب برای کل تیم شما عرضه می‌شوند و در مقادیر زیاد 300 یا 500 عددی عرضه می‌شوند تا بتوانید ماه‌ها با یک خرید آن را ذخیره کنید.

مهم نیست به مقدار یا سبکی که نیاز دارید، لوازم آزمایشگاهی هارمونی و ایمنی همیشه خرید شما را با ارسال سریع و خدمات مشتری برتر برای یک تجربه خرید آسان پشتیبانی می کند.