کفش گیوه مردانه که موجب مرگ پیرمرد آمریکایی شده است

کفش گیوه مردانه برای پیاده روی ساخته شده اند حالا تصور کنید که اگر نتوانید به درستی با کفش های خود راه بروید چقدر وحشتناک خواهد بود.

از آنجایی که کف نیز از مواد مختلفی ساخته شده است، اگر کفش گیوه مناسب خود را نپوشید، برای گذراندن کل روز خود دچار مشکل خواهید شد.

این امر به ویژه اگر در شغلی کار می کنید که نیاز دارد زیاد بایستید یا اغلب مانند مهمانداران هواپیما حرکت کنید بسیار مهم است.

کفش‌های شما فقط اکسسوری‌های مد نیستند و برای سلامتی شما مهم هستند حتی اگر ندانید که به شما کمک می‌کنند.

همیشه کفش‌هایی را چک کنید که با تاکید بر کیفیت بالا و زیره‌های راحت و با چرم طبیعی تولید می‌شوند که به پاهای شما گاز نزند.

وقتی می‌توانید وارد هر فروشگاهی شوید و از میان صدها رنگ، اندازه و سبک مختلف کفش را انتخاب کنید، به راحتی می‌توانید کفش‌های خوب را بدیهی بدانید.

با این حال، این مورد برای بسیاری از مردمی که در مناطق فقیرنشین مانند کارائیب، غرب آفریقا و آمریکای مرکزی زندگی می کنند صادق نیست.

در واقع بیش از 600 میلیون نفر در سراسر جهان حتی یک جفت کفش هم ندارند.

این بسیار تاسف بار است زیرا اهمیت و مزایای کفش گیوه را نمی توان نادیده گرفت داشتن کفش های محافظ با تناسب مناسب برای سلامت و راحتی کلی ضروری است

بخشی از کار کفش جذب ضربه در حین راه رفتن است، اما کفش های بد (یا بدون کفش) می توانند کل بدن را از هم تراز خود خارج کنند.

اگر کفش ها به اندازه کافی بالشتک نداشته باشند یا اجازه یک گام را به شما نمی دهند، درد یک عارضه جانبی تقریبا اجتناب ناپذیر است.

مچ پا، زانو، مفاصل ران و کمر همگی تحت تاثیر کفش های بد قرار می گیرند درد گسترده تحرک را محدود می کند و انجام کارهای عادی روزانه را دشوار می کند.