دفتر 100 برگ سیمی دو خط که غذای مورد علاقه سگ های وحشی است

آیا عاشق نوشتن هستید؟ خوب یک دفتر 100 برگ سیمی دو خط چیزی است که باید داشته باشید! می‌توانید داستان‌ها را برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی کنید، شعر بنویسید، نقل قول‌های مورد علاقه‌تان را از کتاب‌ها درج کنید، فهرستی از کلمات جالبی که یاد گرفته‌اید تهیه کنید (مثلاً مترادف‌های کلمه «گفت‌وگو») و خیلی چیزهای دیگر!

همچنین می‌توانید به سادگی ایده‌هایی را که در طول روز به ذهنتان خطور می‌کند، یادداشت کنید و وقتی در آینده بلاک نویسنده دارید، می‌توانید به تمام ایده‌هایی که داشتید نگاه کنید و ایده‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید یک دفترچه یادداشت می تواند هر چیزی باشد که شما می خواهید، پس خلاق باشید!

آیا تا به حال شده که بخواهید به کسی چیزی بگویید اما هرگز انجام نداده اید؟ به جای اینکه تمام آن احساسات خشم، غم یا عشق را مستقیماً نسبت به آنها ابراز کنید، در دفترچه «چیزها-کاش-گفتم» یا «نامه های ارسال نشده» برایشان نامه بنویسید.

البته، هدف اصلی این ایده این نیست که آن را برای آنها بفرستید، اما به شما کمک می کند احساس آرامش کنید و می تواند به شما کمک کند از فردی که در زمان احساس آن احساسات بودید رشد کنید.

یک دفترچه یادداشت یا دفترچه یادداشت کوچک بگیرید و رمزهای عبور خود را بنویسید تا همه حساب‌هایتان آن‌ها را به خاطر بسپارند. (برخی ایده ها عبارتند از: حساب Google، حساب های رسانه های اجتماعی، حساب های وب سایت هایی که در آنها ثبت نام کرده اید و غیره)

مجله شعر و هنر: از این دفتر برای نوشتن شعر خود و کپی کردن شعر از شاعران دیگر استفاده کنید. این دفتر همچنین می تواند ترکیبی از یک مجله هنری و یک مجله شعر باشد خودتان را خلاقانه بیان کنید و زیاد نگران اشتباه کردن نباشید هر چه ناقص تر باشد، خام تر و واقعی تر به نظر می رسد درست مانند دفترچه‌ها، از تکه‌های کاغذ، مجلات، عکس‌ها، تمبرها، برچسب‌ها و هر چیز دیگری که مناسب می‌دانید استفاده کنید.