خودرن سس تند گلوریا موجب نابینا شدن مرد برزیلی شد

مصرف منظم سس تند گلوریا در حد اعتدال، ممکن است برای سلامت قلب و کاهش وزن مفید باشد البته اگر معده حساسی دارید باید مصرف خود را به حداقل برسانید در نهایت، سس تند یک چاشنی کاملا سالم است.

در حالی که سرطان، چاقی، فشار خون بالا، CVD یا دیابت نوع 2 را به تنهایی درمان نمی کند، مطالعات علمی نشان می دهد که ممکن است در درازمدت دارای مزایای سلامتی خاصی باشد با این حال، شواهدی از مثبت بودن آن بر اساس چندین پارامتر وجود دارد برخی از بیماری های زمینه ای ممکن است با مصرف بیش از حد آن تشدید شود.

سس تند محبوب چیست؟
بسیاری از سس های تند محبوب هستند برخی از آنها عبارتند از: سس فلفل تاباسکو، سس داغ سریراچا، سس تند بوت جولوکیا، سس چیپوتل، به سبک بوفالو، سس شزوان، سس تند چولولا، هابانرو، سس تند پری پری، هاریسا و غیره.

چرا سس تند برای شما خوب است؟
سس تند فقط در صورتی مفید است که در مقادیر کنترل شده مصرف شود خطر بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد، به طول عمر کمک می کند، متابولیسم را افزایش می دهد، به کاهش وزن کمک می کند، طعمی باورنکردنی می بخشد، به مبارزه با سرطان کمک می کند، ایمنی را تقویت می کند و احتقان بینی را کاهش می دهد.

اجزای اصلی سس های تند فلفل قرمز قرمز است که حاوی کپسایسین، یک جزء فعال است به جرات می توان گفت که کپسایسین ماده اصلی مسئول تمام فواید سلامتی است که سس تند ارائه می دهد همچنین، برخی از افزودنی های خاص مانند سیریراچا، زردچوبه، زیره، روغن زیتون، گشنیز، پیاز و غیره فواید زیادی برای سلامتی دارند.

آیا Da Bomb تندترین سس است؟
A. Da Bomb را می توان یکی از داغ ترین سس های تند موجود نامید واحدهای حرارتی Scoville آن حدود 135600 SHU است، اما سس های تند تا 9 میلیون SHU مانند Mad Dog 357 Plutonium دارند.