تنها تولید کننده یک نیروگاه فتوولتائیک برای تولید انرژی داخلی دارد

برای هر مرحله SC، برق مصرفی برای مراحل کفش چرم مصنوعی اداری تولید جمع آوری شد (جدول 3) کشتارگاه، کارخانه های چرم سازی، تولید کننده انحصاری، تولید کننده کفی، تولیدکنندگان رویه کفش و آخرین تولید کننده از برق شبکه استاندارد ارائه دهنده استفاده می کنند.

تولیدکننده کفش از یک ترکیب شبکه خاص (مانند هسته ای، گاز مایع، گاز طبیعی، زغال سنگ سخت، انرژی های تجدیدپذیر و سایر انرژی های فسیلی) مورد توافق با ارائه دهنده استفاده می کند.

در مورد سوخت گرمایشی مصرفی کفش زنانه اداری چرم برای مراحل تولید، اطلاعات مربوط به دیگ نیز جمع آوری شد، داده های مربوط به آب مصرفی برای مراحل تولید با مشخص کردن منابع جمع آوری شد.

تمام داده های در نظر گرفته شده کفش چرم بندی در مطالعه حاضر از اسناد مختلف ارائه شده توسط شرکت های درگیر مشتق شده است: گزارش های نظارت اجباری در مورد انتشارات هوا و آب تحمیل شده توسط قوانین ملی یا بین المللی، گواهینامه های داوطلبانه محصول و فرآیند به عنوان ISO 14001، مدیریت زیست محیطی و طرح حسابرسی.

داده ها نشان می دهد که صنعت دباغی مصرف کننده اصلی آب است، جدول 4 و جدول 5 به ترتیب انتشار به هوا و آب اندازه گیری شده در هر مرحله SC را خلاصه می کنند.

(EMAS)، EU Ecolabel، Der Blaue Engel، و غیره، گزارش کفش زنانه چرم های پروژه های قبلی یا در حال انجام توسعه یافته در هر شرکت درگیر، مستنداتی در مورد عملکرد تصفیه خانه های آب خصوصی یا کنسرسیومی، تقریباً تمام مراحل فرآیند دباغی و کشتار به دلیل ماهیت خود باعث انتشار گازهای گلخانه ای در آب می شوند، در عوض، انتشار گازهای گلخانه ای در هوا به مراحل آهک و ترشی محدود می شود.

  • منابع:
    1. Life cycle assessment of a leather shoe supply chain
  • تبلیغات: 
    1. پیوند مجدد ذهن آگاهی با معنای اصلی لیمو ترش موافقت خواهد کرد
    2. حل مشکلات عاطفی – رفتاری در کودکان پیش دبستانی با سینی
    3. موز براساس پلوئیدی به پیشرفته ترین میوه تغییر شکل داد
    4. معرفی طراحی انواع کاشی که تا به حال درمورد آن نمی دانستید