بهترین انواع موزاییک طرح چوب میبد

یکی از بهترین انواع موزاییک که در میبد یزد تولید و از مصرف بالایی نیز برخوردار است موزاییک طرح چوب می باشد که با این موزاییک می توان طرح زیبایی را به نمای بیرونی ساختمان داد.
میبد یزد از شهرهای صنعتی و باستانی یزد است که قدمت طولانی در تولید انواع موزاییک دارد به طوری که علاوه بر برطرف کردن نیازهای داخلی، از طریق صادرات، درآمد ارزی زیادی را برای کشور به دست می آورد.
موزاییک ضد سایش از لحاظ ظاهری دارای اشکال مختلفی است که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می کنیم.

انواع موزاییک از لحاظ نمای سطح رویه

• موزاییک سیمانی که روی آن به صورت ساده طراحی شده است.
• موزاییک سنگ دار که در روی آن از سنگهای زینتی استفاده شده است. موزاییک سنگ دار در سه نوع طرح دار، صاف و شسته شده ساخته می شود که از لحاظ قطر سنگهای بکار رفته در موزاییک به 5 دسته تقسیم می شود.
• موزاییک پلاکی که رویه آن از مصالح ساختمانی سخت تشکیل شده که قابلیت انعطاف پذیری داشته که اندازه این سنگها بر اساس ابعاد موزاییک متفاوت است.
• موزاییک طرحدار که از زیرمجموعه موزاییک شیاردار می باشد. در این نوع موزاییک حیاطی ساده می توان انواع طرحها را روی موزاییک پیاده کرد که موزاییک طرح چوب یکی از این نوع موزاییک می باشد.

ویژگی موزاییک طرح چوب

بهترین ویژگی که موزاییک طرح چوب دارد این است که میتوان از موزاییک طرح چوب در کف استفاده کرد. کف ساختمان همیشه از تردد زیاد برخوردار است و نمی توان از چوب استفاده کرد به همین جهت با نصب موزاییک طرح چوب می توان نمای ظاهر چوب به کف بیرونی ساختمان مانند پارکینگ یا حیاط و باغ داد.