استفاده از نخود ارگانیک برای تولید داروی بیهوشی

نخود ارگانیک سرشار از مواد مغذی، فیبر و آنتی اکسیدان است و خواصی دارد که ممکن است خطر ابتلا به چندین بیماری را کاهش دهد با این حال، آنها همچنین حاوی مواد ضد مغذی هستند که ممکن است جذب برخی از مواد مغذی را مختل کرده و باعث علائم گوارشی شوند.

با این حال، چندین کار وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از این عوارض انجام دهید اینها شامل امتحان کردن روش‌های آماده‌سازی خاص و تماشای اندازه وعده‌هایتان است به طور کلی، نخود یک غذای فوق العاده سالم برای گنجاندن در رژیم غذایی شماست.

خبر خوب این است که چند کار وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از ناراحتی گوارشی که ممکن است بعد از خوردن نخود ایجاد شود، انجام دهید اگر نخود ها برای شما مشکل ساز هستند، سعی کنید اندازه سهم خود را کاهش دهید در بسیاری از شرایط، کسانی که به نخود حساس هستند می توانند تا 1/3 فنجان نخود پخته شده را در یک زمان تحمل کنند.

علاوه بر این، آزمایش با روش‌های آماده‌سازی خاص، مانند خیساندن، تخمیر یا جوانه زدن، ممکن است به کاهش محتوای لکتین نخود کمک کند و هضم آن‌ها را آسان‌تر کند استراتژی دیگر این است که نخود را به عنوان بخشی از رژیم غذایی خود قرار دهید. اگر هر چند وقت یکبار آنها را بخورید، ممکن است بدن شما به هضم آنها عادت نداشته باشد، که می تواند منجر به نفخ و سایر علائم ناراحت کننده شود.

نخود چشم سیاه، همچنین به عنوان لوبیا چشم بلبلی شناخته می شود، یک حبوبات رایج است که در سراسر جهان کشت می شود.

نخود سیاه چشم برخلاف نامش نخود فرنگی نیست، بلکه نوعی لوبیا است آنها عموماً رنگ پریده دارند و دارای یک لکه بزرگ سیاه، قهوه ای یا قرمز هستند که شبیه چشم است نخود سیاه دارای طعمی قوی و خوش طعم است و اغلب در غذاهای هندی و سنتی جنوبی به عنوان یک غذای اصلی در نظر گرفته می شود.