کاهش قیمت کود شیمیایی سفید ۵۰ کیلویی که همه را شگفت زده کرد

وقتی نوبت به زنده کردن خاک، گیاهان، توده کمپوست و باغ شما می رسد، کود شیمیایی سفید ۵۰ کیلویی مطمئناً یک گزینه عالی است به خصوص زمانی که آن را از حیواناتی تهیه می کنید که بهترین و پر از مواد مغذی کود اطراف را تهیه می کنند!

کود یکی از قدیمی ترین کودهای طبیعی در اطراف است برای قرن ها، از آن برای شارژ مجدد خاک و کمک به تغذیه محصولات کشاورزی استفاده می شود.

در واقع، برخی تخمین ها تاریخ استفاده از آن را تا 8000 سال یا بیشتر نشان می دهند امروزه هنوز در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و اگر به درستی استفاده شود، همچنان یکی از بهترین انتخاب های تمام آلی برای انرژی دادن به خاک است.

کود حیوانی سرشار از انواع حیات است. نه تنها سرشار از مواد مغذی است، بلکه حاوی تعداد زیادی آنزیم و باکتری است که بسیاری از آنها برای استحکام در خاک بسیار مفید هستند.

کود

اما یک چیز مسلم است، همه کودهای حیوانی یکسان نیستند و دانستن اینکه کدام کودها می توانند بیشترین مواد مغذی را در اختیار شما قرار دهند، می تواند تفاوت زیادی در کمک به سلامت و قوی ماندن خاک و گیاهان شما ایجاد کند قبل از اینکه به بهترین انتخاب ها برای کود دامی نگاهی بیندازیم، اجازه می دهد تا نحوه بهترین استفاده از آن را برای تغذیه خاک و گیاهان خود توضیح دهیم.

کود تازه به شدت مملو از طیف وسیعی از مواد معدنی و مواد مغذی است به همین دلیل، کود تازه “گرم” در نظر گرفته می شود به این معنی که می تواند گیاهان را به راحتی بسوزاند استفاده از کود تازه در اطراف هر گیاهی هرگز ایده خوبی نیست.

برخی از افراد از کود کمی کهنه برای پوشاندن گیاهان استفاده می کنند این فرآیندی است که در آن کود را یک فوت یا بیشتر دور از گیاهان قرار می‌دهید و اجازه می‌دهید تا مواد مغذی در آن غوطه‌ور شوند برای اطمینان، سوزاندن گیاهان با این روش هنوز بسیار آسان است.