پسری که با استفاده از فریم عینک طبی کائوچویی اسباب بازی ساخت

فریم عینک طبی کائوچویی بین لبه کامل و بدون حاشیه است این می تواند هر فریمی را که قسمتی از لبه لنز در معرض دید قرار دارد را توصیف کند با این حال، متداول ترین طراحی، یک لبه فریم در بالای لنز است که قسمت پایین آن آشکار است.

این سبک تمایل به ترکیب مزایای دو نوع فوق دارد آنها کمی جسورتر هستند و شخصیتی اضافه دارند با این حال، آنها هنوز هم نسبتا سبک و مانند عینک های بدون لبه هستند.

معمولاً می‌توانید گزینه‌های مواد و رنگ زیادی را برای فریم های بدون حاشیه پیدا کنید به علاوه، آنها اغلب طیف وسیع تری از انواع لنز را می پذیرند.

قاب های پل کم این نوع قاب ها با پل بزرگتر و/یا پایین تر طراحی می شوند هدف این است که برای افرادی که پل بینی پایینی دارند راحت تر باشد قاب های پل پایین می توانند تمام لبه، بدون لبه یا نیمه بدون حاشیه باشند اگرچه، یافتن عینک های لبه کامل تری با این ویژگی معمول است.

اگر پل بینی پایینی دارید، بهتر است به دنبال یک پل پایین بینی باشید اینها تمایل دارند که ایمن تر و راحت تر روی صورت بنشینند.

قاب های سیمی در نهایت، قاب‌های سیمی وجود دارند، ظاهری کلاسیک که به دلیل سادگی و بی‌زمانی بودنش همچنان پوشیده می‌شود این قاب ها می توانند لبه کامل یا نیمه بدون حاشیه با رینگ های فلزی بسیار باریک باشند به طور سنتی، این نوع فریم ها فقط با لنزهای دایره ای ساخته می شدند با این حال، امروزه می توانید قاب های سیمی با گزینه های شکل گربه ای، هندسی و بسیاری دیگر را پیدا کنید.

این قاب‌های مینیمالیستی فقط در فلز در دسترس هستند (از این رو نام آن است) بنابراین، گزینه های مواد و رنگ کمی محدود است. با این وجود، اینها می توانند عینک های شیک و ظریفی باشند به علاوه، آنها معمولاً می توانند اکثر انواع لنزها را در خود جای دهند.