قابلمه استیل جی اس اف که در برابر حرارت رنگ آن تغییر می کند

قابلمه استیل جی اس اف از فولاد ضد زنگ مرغوب ساخته شده و دارای درب شیشه ای با خروجی بخار می باشد این مدل دارای یک کف گرما و دسته های فولادی پرچ شده است شکل خاص ظروف انباشته شدن بقایای غذا و چربی را از بین می برد، فقط مقدار کمی آب و روغن برای پخت و پز کافی است که حداقل از دست دادن مواد معدنی، ویتامین ها و طعم را تضمین می کند.

قابلمه روی انواع اجاق گاز از جمله القایی قابل استفاده است و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است.

قابلمه سری فوق العاده “مینت” برند TalleR با طراحی غیرعادی و تازه تبدیل به دکوری واقعی از مجموعه لوازم کاربردی آشپزخانه شما خواهد شد با رنگ سبز نعنایی و طراحی بدنه آینده نگر، این گلدان روشن و شیک برای کسانی که عاشق وسایل خانه شیک هستند جذاب خواهد بود.

سازنده قابلمه گزارش می دهد که از فولاد ضد زنگ با استحکام بالا ساخته شده است، مجهز به یک کف چند لایه گرما فشرده، که گرما را خیلی سریع جمع می کند و سپس آن را به طور مساوی در کل حجم غذای پخته شده توزیع می کند.

این قابلمه مجهز به دسته های کاربردی با درج های باکلیت است که به شما امکان می دهد بدون استفاده از دستکش فر، قابلمه را از فر خارج کنید این کیت دارای یک درب غیرعادی شکل مجهز به خروجی بخار و یک حلقه آب بندی است

از توضیحات سازنده چنین بر می آید که تابه از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا ساخته شده است طراحی مدرن همراه با فرم کاربردی، تابه را به یکی از ویژگی های ضروری آشپزخانه تبدیل می کند درب شیشه ای مقاوم در برابر حرارت با لبه فلزی محکم به ظرف می چسبد و فن بخار تبخیر بهینه رطوبت اضافی را تضمین می کند.

لبه فلزی از درب در برابر تراشه ها و آسیب های خارجی محافظت می کند کف ضخیم گرمایش یکنواخت، انباشت بهینه و حفظ گرما را تضمین می کند این به جلوگیری از سوختن غذا در طول فرآیند پخت کمک می کند.

قابلمه  دارای خواص ضد خوردگی بالایی است، فولاد ضد زنگ در حین استفاده اکسید نمی شود، مواد مضر منتشر نمی کند، کاملا بهداشتی است.