فرش دستباف 6 متری کاشمر که سهراب سپهری در مورد آن شعر گفت

در کارخانه‌های فرش، تولیدکنندگان بافنده‌ها را به کار می‌گیرند و همه نیازها از جمله قالی‌باف را تامین می‌کنند طرح ها، الیاف، محل عملیات و ابزار.

پیش توافق در مورد دستمزد و زمان تکمیل قبل از هر فرش بین تولیدکنندگان و بافندگان مورد بحث قرار می گیرد پروژه این حالت تولید توسط تولیدکنندگان در شهرهای بزرگ اتخاذ شده است.

اصفهان و تبریز که صنعت فرش در آنها سابقه تاریخی استفاده از آن را دارد حالت تولیددر نظارت بالا، بافندگی خانگی، تولیدکنندگان تولید فرش را در منطقه هماهنگ می کنند.

خانه های بافندگان و به کارگیری کنترل منظم مدیریتی برای اطمینان از کیفیت محصولات بر اساس طرح های آماده شده بافندگان در این حالت تولید نیاز بیشتری دارند نظارت بر ساخت فرش با کیفیت لازم این حالت تولید در اصفهان و قم.

در نظارت کم، بافندگی خانگی، تولیدکنندگان فرش دستباف 6 متری کاشمر کنترل کمتری بر روی آن دارند کلیه مراحل تولید فرش زیرا بافندگان می توانند بر اساس تجربیات خود قالی بسازند.

فرش

 

هر منطقه دارای شرایط خاصی است که منجر به تولیدکنندگان شده است اتخاذ روش های تولید منحصر به فرد در کار با سایر بافندگان.

در اصفهان تولیدکنندگان با بافندگان مستقل کار می کنند، در تبریز برخی تولیدکنندگان با بافندگان روستایی کار می کنند و در قم تولیدکنندگان فعالیت خود را برای همکاری گسترش می دهند.

بافندگان در مناطق مختلف خلاصه یافته های فصل های تجربی در مورد حالت های مختلف تولید و انواع حاکمیت در ستون 2 نشان داده شده است. اگرچه تولید مشابه است حالت‌ها در این مناطق به کار می‌روند، انواع حکومت‌داری در هر منطقه در مناطق مختلف متفاوت است.

حاکمیت در سطح پایین نظارت، نساجی خانگی در اصفهان است مدولار اما در تبریز رابطه ای است. در مقایسه با اصفهان در این در حالت تولید، تولیدکنندگان تبریز سطح بالایی از هماهنگی صریح را به کار می گیرند.

این تحقیقات چنین موضوعاتی را با تجزیه و تحلیل سه C از حاکمیت GVC بررسی کردند چارچوب Gereffi و همکاران. نتایج را با نتایج مشاهده شده مقایسه کردند.