غذا کلاسیک در انواع چاشنیها و سس با کیفیت

کوفته ها در طرز تهیه کوفته تعدادی از غذاهای کلاسیک، مانند اسپاگتی و کوفته، زیره کوفته و سوپ کوفته، بیشترین هزینه را به خود اختصاص می دهند، با این حال به اندازه کافی همه کاره هستند تا برای شام شب های هفته و مناسبت های خاص نیز استفاده شوند.

فرهنگ‌های مختلف آشپزی نسخه‌هایی از کوفته‌ها دارند، از کوفته‌های سوئدی با گوشت خوک و گاو گرفته تا تسوکان ژاپنی (کوفته مرغ به سبک یاکیتوری) تا کوفته‌های کبابی و ادویه‌دار خاورمیانه.

در این مقاله، ما بر روی کوفته‌های ایتالیایی-آمریکایی تمرکز می‌کنیم که بر روی مخلوطی از گوشت چرخ‌کرده، آرد سوخاری و شیر برای رطوبت، تخم‌مرغ برای بستن و گاهی پارمزان و گیاهان برای طعم بیشتر متکی هستند.

پس از تسلط بر دستور العمل اصلی، لانه خفاش می توانید انواع و نسبت های مختلف گوشت چرخ کرده و چاشنی ها و سس ها یا با گوشت های گیاهی و جایگزین های گوشت را آزمایش کنید.

در اینجا نکات و ترفندهای ما برای تهیه کوفته های لطیف و خوش طعم و همچنین دستور العمل های مورد علاقه ما آمده است.

و اگر می خواهید کاردستی با بطری کوفته ها را با یک بشقاب اسپاگتی کلاسیک سرو کنید، داستان ما را نیز بررسی کنید که چگونه اسپاگتی عالی درست کنیم.

برای این دستور غذای مورد علاقه طرفداران، سرآشپز آن بورل یک سه گوشت چرخ کرده – گوشت گاو، گوساله و خوک – به اضافه پارمزان رنده شده را برای ایجاد کوفته های لطیف و خوش طعم می آورد.

کوفته ها ابتدا روی اجاق قهوه ای می شوند، لوستر جدید پذیرایی سپس در فر تمام می شوند. از اینجا می توان کوفته ها را به سس مارینارا اضافه کرد یا برای استفاده بعدی منجمد کرد.

  • منابع:
    1. A History Of Spaghetti And Meatballs
  • تبلیغات: 
    1. جایگزین هایی که به جای مایع ظرفشویی استفاده می شوند
    2. نوعی انار که می تواند با نور لامپ رشد کند
    3. نوعی فندق که شکل کلی کره زمین را تغییر می دهد
    4. رکوردهای عجیب در گینس که دلهره آور هستند