زیتون امسال طارم غذای مورد علاقه میمون های جنگل های آفریقا

زیتون امسال طارم همیشه با آشپزی ایتالیایی همراه بوده است از اضافه کردن به پاستا یا لذت بردن از آنها به عنوان میوه کامل، زیتون یک غذای اصلی برای ایتالیایی ها است.

به لطف بسیاری از رستوران‌های قاره‌ای و رستوران‌های پیتزا، هندی‌ها نیازی به معرفی خاصی برای زیتون ندارند با این حال، این سوال، “آیا زیتون ها سالم هستند؟”، احتمالاً به دلیل ارتباط آنها با فست فود، همچنان یک راز باقی مانده است.

در این مقاله، زیتون‌ها را ابهام زدایی می‌کنیم تا به شما کمک کنیم بفهمید چرا آنها سزاوار جایگاه ویژه‌ای در آشپزخانه شما هستند! در اینجا با فواید شگفت انگیز زیتون برای سلامتی با اطلاعات تغذیه ای آشنا شوید!

با خوردن روزانه یک وعده زیتون سالم می توانید به بهبود عملکرد شناختی، سلامت مغز و حافظه خود کمک کنید. به یاد داشته باشید.

علاوه بر خواص آنتی اکسیدانی آنها که با رادیکال های آزاد که باعث پیری می شوند مبارزه می کند، خوردن زیتون سالم به نرم و سالم ماندن پوست کمک می کند زیرا حاوی آنتی اکسیدان های دیگری مانند ویتامین E و ویتامین A است.

زیتون

ویتامین E از تشکیل رادیکال های آزاد که می توانند باعث بیماری های پوستی شوند جلوگیری می کند و در عین حال پوست را مرطوب نگه می دارد. علاوه بر این، از پوست در برابر اشعه های مضر UV محافظت می کند و علائم پیری را کاهش می دهد.

محتوای ویتامین E موجود در زیتون همچنین می تواند پوست سر شما را تغذیه کرده و با کمک به تشکیل مویرگ های خونی جدید، جریان خون را در آن افزایش دهد.

وقتی صحبت از زیتون می شود، زمان مناسبی وجود ندارد! می توانید زیتون را در طول روز همراه با وعده های غذایی خود در وعده های کوچک میل کنید.

آنها را به نان تست، سالاد یا بخش هایی از پاستا اضافه کنید تا یک وعده غذایی خوشمزه و مغذی داشته باشید با این حال، خوردن آنها در اواخر شب ممکن است خواب شما را به دلیل ناراحتی شکم خراب کند!