در بسیاری از مواقع منشا چرم کیفیت کیف را تعیین می کند

یکی از شرکت هایی که من می شناسم که کیف دست دوز از برنزه کردن گیاهی استفاده می کند جکسون وین است، در دنیایی از محصولات از هر دو طرف – گزینه های طراحان گران قیمت و کیفیت ارزان – کیف های آنها یک نفس تازه است، کیف های چرمی جکسون وین با سبک و کارایی درجه یک طراحی شده اند، آنها همچنین قیمت مقرون به صرفه ای دارند.

3. کشور مبدا و ساخت
در بسیاری از مواقع منشا چرم کیفیت کیف را تعیین می کند، ما کشورهایی را می شناسیم که دائماً چرم با کیفیت تولید می کنند مانند ایتالیا، انگلیس، فرانسه و ایالات متحده، تاریخ نشان می دهد که این کشورها سابقه خوبی در دباغی چرم دارند.

این افراد فرآیند کنترل کیفیت شگفت انگیزی کیف دستی زنانه چرم دارند که چمدان های طولانی مدت را تضمین می کند، آنها همچنین یک ضمانت مادام العمر ارائه می دهند که هر مشکلی را که ممکن است در محصولاتشان با آن مواجه شوید را پوشش می دهد (اما احتمال آن بسیار کم است!)

اما این روزها شما به کمی احتیاط بیشتری کیف صندوقی چرم نیاز دارید – به خصوص در مورد برچسب ها شرکت‌هایی وجود دارند که سعی می‌کنند با انجام تمام کارها در کشور دیگری و صرفاً تکمیل چرم در ایتالیا، از شهرت «ایتالیا» سرمایه‌گذاری کنند.

سپس بر روی محصول به عنوان چرم ایتالیایی مهر می زنند – به این ترتیب چرم دباغی شده با کروم یا چرم های بی کیفیت را با قیمت های بالاتر می فروشند.

شما باید به دنبال چرم درجه یک باشید – جایی کیف اداری چرم که انتخاب پوست و دباغی در ایتالیا یا سایر کشورهای معتبر انجام می شود، شما فقط می توانید به افرادی که در آنجا مهارت و توجه زیادی به جزئیات در طول فرآیند ساخت کیف دارند اعتماد کنید.

  • منابع:
    1. 7 Things To Look Out For BEFORE Buying A Leather Bag | Best Men’s Luggage | Tanning Process
  • تبلیغات: 
    1. انواع مدلهای تراکتور را بشناسید!
    2. استفاده از جواهرات نقره برای کم کردن وزن!
    3. نحوه انتخاب لباس بچه گانه
    4. با خورردن شیرینی نارگیلی از کرونا در امان بمانید