با قیسی تبریز می توانید خودتان را به راحتی لاغر نمایید

قیسی تبریز حاوی ویتامین K هستند که برای عملکرد چندین فاکتور لخته کننده در رگ های خونی ضروری است، اما در متابولیسم استخوان نیز شرکت می کند همچنین به کاهش آسیب های عصبی در بیماران آلزایمر کمک می کند.

قیسی تازه رسیده را می‌توان با پوستش همانطور که هست میل کرد، زیرا پوست نه تنها فیبر غذایی را تامین می‌کند، بلکه حاوی اجزای آنتی اکسیدانی مفیدی نیز هست بنابراین آنها را خوب می شوییم و بدون دور ریختن پوست از آنها لذت می بریم.

همچنین می توان آنها را پخته یا خورشتی کرد قیسی را می توان به عنوان یک ماده به سالاد اضافه کرد از آن در تهیه پای، مربا و ژله استفاده می شود قیسی خشک را می توان به کلوچه، کیک، بستنی و غیره اضافه کرد.

به دلیل فواید متعدد آن، آنها را می توان به صورت روزانه بدون شکر اضافه شده یا به صورت خام یا خشک یا به عنوان یک آب میوه طبیعی مصرف کرد که به افزایش مصرف روزانه بخش های میوه و در نتیجه ارتقای سلامت کمک می کند.

علاوه بر این، فیبر موجود در قیسی ممکن است تا حدی مسئول اثرات آن بر قند خون باشد فیبر سرعت جذب کربوهیدرات ها را بعد از غذا کاهش می دهد و باعث افزایش تدریجی قند خون می شود.
با این حال، خوب است که میزان مصرف قیسی خشک را کنترل کنید قیسی به عنوان منبع عالی فیبر، سرشار از نوعی فیبر، پکتین است پکتین می تواند به تعادل سطح کلسترول خون کمک کند.
با این حال، این فقط فیبر نیست که مفید است، بلکه به نظر می رسد خواص آنتی اکسیدانی محافظ قیسی همچنین به کاهش فشار خون کمک می کند، همانطور که سهم ویتامین ها و مواد معدنی، به ویژه سطوح بالای پتاسیم نیز مفید است.
قیسی و یبوستبه خوبی شناخته شده است که قیسی با افزایش حجم و دفعات مدفوع به درمان یبوست کمک می کند. همانطور که قبلا ذکر شد، آنها منبع خوبی از فیبر گیاهی هستند که آنها را در عملکرد روده “پادشاه” می کند.
علاوه بر فیبر، آنها همچنین حاوی سوربیتول هستند که یک الکل قندی با اثرات ملین طبیعی، مواد مغذی گیاهی و همچنین پری بیوتیک هایی هستند که همگی برای حمایت از عملکرد روده عمل می کنند