اصطلاح فرش و قالی گاهی به جای هم استفاده می شود

پوشش های کف با تنوع روفرشی مخمل ابریشم بسیار زیاد خانه ها، کلیساها، فروشگاه ها، مدارس و ساختمان های دیگر را تزئین می کنند.

این پوشش‌ها از فرش‌های شرقی – غنی از رنگ و طرح و ایجاد شده با دست با مهارت‌های صبور – گرفته تا فرش‌های پهن و پر پرزهای عمیق که از ماشین‌های برقی می‌چرخند که می‌توانند 40 یارد در ساعت تولید کنند.

اصطلاح فرش و قالی گاهی به جای هم روفرشی مخمل کشدار استفاده می شود، فرش به طور کلی به معنای پوشش نساجی کف است که بسته نشده است و در کل کف امتداد ندارد.

فرش معمولاً به پوششی گفته می شود که از دیواری به دیوار دیگر نصب و بسته می شود، نمونه‌هایی از فرش‌های تخت‌باف، فرش‌های هندی ناواهو، فرش‌های به اصطلاح الیافی (یا چمنی) و فرش‌های بافته یا قلاب‌بافی خانگی هستند.

دو نوع اصلی فرش، تخت بافته و پرز هستند، فرش های پرز پرمصرف ترین پوشش های کف هستند.

در فرش‌های پرز، رشته‌های نخ از پشت روفرشی کشدار ترک  فرش بلند می‌شوند تا سطحی نرم و مجلل ایجاد کنند، شمع ممکن است یک حلقه از نخ یا یک نخ نخ با انتهای آزاد باشد.

هر چه شمع ضخیم تر و متراکم تر باشد، ممکن است انتظار سایش و خدمات بیشتری را داشته باشید.

در تافتینگ، نخ های شمع به پشتی از پیش ساخته شده متصل می شوند. (برای متن توضیح دهنده اصطلاحات بافتنی، ریسندگی و بافندگی را ببینید.)

روش‌های اصلی برای ساخت فرش‌ها و قالیچه‌های روفرشی کشدار پرز امروزه بافت و تافت است. در فرآیند بافندگی، نخ های پرز و نخ های پشتی به طور همزمان در هم قفل می شوند.

  • منابع:
    1. rug and carpet
  • تبلیغات: 
    1. دیپلمه هایی که میلیاردر هستند | تحصیلات همه چیز نیست
    2. با کمبود جو که قیمت ها را افزایش داده حتما به بیماری خطر ناک مبتلا می شوید
    3. تاثیر تشک خوب در کنترل حافظه خود را جدی بگیرید
    4. راه های استفاده از انواع سبزی خشک در غذا