استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی برای از بین بردن حشرات موذی

ظروف یکبار مصرف پلاستیکی زیست تخریب پذیر و سایر لوازم پذیرایی به انرژی کمتری برای تولید در مقایسه با یکبارمصرف های غیرقابل تجزیه نیاز دارند.

علاوه بر این، مواد مورد استفاده در ساخت منابع پذیرایی زیست تخریب پذیر تجدیدپذیر هستند و منابع طبیعی زمین را کاهش نمی دهند. به غیر از این، این لوازم پذیرایی میزان ردپای کربن را کاهش می دهد.

تحقیقات نشان می دهد که مواد شیمیایی آزاد شده از طریق مواد یکبار مصرف غیرقابل تجزیه باعث مشکلات سلامتی مختلفی می شود که شامل مشکلات غدد درون ریز، عدم تعادل هورمونی، مشکلات متابولیک و غیره می شود.

برخلاف ظروف یکبار مصرف پلاستیکی که در تماس با غذای داغ، مواد شیمیایی مضری مانند بیسفنول را آزاد می‌کنند، یکبارمصرف‌های زیست تخریب‌پذیر بر کیفیت غذا تأثیری نمی‌گذارند.

از فنجان های قهوه یکبار مصرف گرفته تا بشقاب های زیست تخریب پذیر و از ظروف غذای کاغذی قابل کمپوست گرفته تا نی های قابل کمپوست شدن محیط زیست، می توانید هر چیزی را که از مواد زیست تخریب پذیر ساخته شده است برای کسب و کار رستوران خود بیابید.

اکنون که از مزایای انتخاب لوازم پذیرایی یکبار مصرف زیست تخریب پذیر نسبت به لوازم پذیرایی غیرقابل تجزیه زیست تخریب پذیر برای رستوران خود مطلع هستید، از امروز شروع به استفاده از لوازم پذیرایی سازگار با محیط زیست کنید.

اگر به دنبال بهترین و با کیفیت ترین لوازم پذیرایی زیست تخریب پذیر برای رستوران یا کافه خود هستید، به جز رستوران Supply Drop نگاه نکنید.

ما بشقاب‌ها، کاسه‌ها، فنجان‌های قهوه و سایر ظروف مواد غذایی قابل تجزیه زیستی را با قیمت عمده در سراسر کشور تحویل می‌دهیم! ما تنها منبع شما برای بسته بندی مواد غذایی قابل تجزیه زیستی فله ای هستیم.

از آنجایی که سفارش های عمده فروشی رستوران ها، کافه ها، هتل ها و کامیون های حمل مواد غذایی را می پذیریم، می توانیم بهترین قیمت های اقتصادی را برای محصولات کاغذی سازگار با محیط زیست خود ارائه دهیم.

بنابراین می توانید با اطمینان خرید کنید که بهترین قیمت ممکن را دریافت می کنید.