استفاده از سرکه سفید 3 لیتری برای تهیه داروی بیهوشی

مطالعات کوچک روی انسان نشان داده است که سرکه سفید 3 لیتری ممکن است سرعت خروج غذا از معده و ورود به دستگاه گوارش تحتانی را کاهش دهد این می تواند جذب مواد مغذی را در جریان خون کند کند.

با این حال، این اثر ممکن است علائم گاستروپارزی را بدتر کند، یک بیماری شایع که افراد مبتلا به دیابت را تحت تاثیر قرار می دهد.

در گاستروپارزی، اعصاب معده به درستی کار نمی کنند، بنابراین غذا برای مدت طولانی در معده می ماند و با سرعت طبیعی تخلیه نمی شود.

علائم گاستروپارزی شامل سوزش سر دل، نفخ و حالت تهوع است برای افرادی که هم دیابت نوع 1 و هم گاستروپارزی دارند، زمان‌بندی انسولین با وعده‌های غذایی بسیار چالش برانگیز است، زیرا پیش‌بینی مدت زمان هضم و جذب غذا دشوار است.

یک مطالعه کنترل شده روی 10 بیمار مبتلا به دیابت نوع 1 و گاستروپارزی مورد بررسی قرار گرفت.

نوشیدن آب با 2 قاشق غذاخوری (30 میلی لیتر) سرکه سفید به طور قابل توجهی مدت زمان ماندن غذا در معده را در مقایسه با نوشیدن آب ساده افزایش می دهد.

تحقیقات جدیدتری برای درک بهتر اثر سرکه سفید بر قند خون مورد نیاز است.

سرکه سفید ممکن است در برخی افراد علائم گوارشی ناخوشایندی ایجاد کند.

مطالعات انسانی و حیوانی نشان داده است که سرکه سفید و اسید استیک ممکن است اشتها را کاهش داده و احساس سیری را تقویت کند و منجر به کاهش طبیعی کالری دریافتی شود.

با این حال، یک مطالعه کنترل شده نشان می دهد که در برخی موارد، اشتها و مصرف غذا ممکن است به دلیل سوء هاضمه کاهش یابد.

افرادی که نوشیدنی حاوی 25 گرم (0.88 اونس) سرکه سفید مصرف کردند، اشتهای کمتری داشتند اما همچنین به طور قابل توجهی احساس تهوع بیشتری داشتند، به خصوص زمانی که سرکه بخشی از یک نوشیدنی با طعم ناخوشایند بود.