فروش انواع موزاییک بتنی تک لایه

موزاییک بتنی چیست و به چند روش تولید می شود؟ موزاییک حیاطی ساده در چند لایه تولید می شود؟ انواع موزاییک تک لایه در چه کشورهایی بیشتر تولید می شود.
موزاییک ارومیه مانند کاشی و سرامیک یک نوع کفپوش است با این تفاوت که موزاییک یک بتنی است در صورتی که کاشی و سرامیک یک کفپوش سفالی می باشد. از طرفی موارد کاربرد این دو نیز با هم متفاوت هستند. موزاییک را از ترکیب سیمان و آب و پودر سنگ درست می کنند که با اضافه کردن مواد دیگر به انواع مختلف تبدیل می شود. این ترکیبات به دو روش تبدیل به موزاییک می شوند که یک به روش ویبره ای یا لرزشی و دیگری به روش پرسی و فشار که در دو حالت به شکل متراکم در می آیند.

موزاییک در چند لایه تولید می شوند؟

موزاییک دو لایه دارد:
• لایه اول که به لایه رویه معروف است. این لایه طرح و نقش روی موزاییک است و مقاومت پایینی داشته و قابل سایش است.
• لایه دوم یا لایه زیرین که مقاومت بیشتری داشته و وظیفه تحمل فشار را دارد.

فروش موزاییک تک لایه

با توجه به این که موزاییک در ساختمانهای مذهبی و سنتی ایران کاربرد زیادی دارد اما اطلاعات کاملی در مورد موزاییک در ایران وجود ندارد و اکثر افرادی که از انواع موزاییک برای ساختمانهای خود استفاده می کنند بدون اطلاع از نوع کاربرد آن، موزاییک را می خرند. موزاییک تک لایه یکی از انواع موزاییک است که در آلمان و ایتالیا زیاد مورد استفاده قرار می گیرد اما در ایران تنها در یزد تولید شده و استفاده چندانی در ساختمان سازی از موزاییک تک لایه نمی شود.