شرکت پخش عمده موزاییک در ایران

شرکت تولیدی ما مفتخر است انواع موزاییک در طرح و رنگ های مختلف را در سراسر ایران به صورت عمده پخش و توزیع نماید. برای سفارش می توانید از طریق همین سایت با ما ارتباط برقرار کنید.

موزاییک ها گرانیتی و معمولی

موزاییک فشرده

موزاییکهای تک لایه ای بدون ساب خوردن وفشار پرسی می باشد و برای تولید آن به دستگاه های پیچیده ای نیاز ندارد . تنها یک همزن ،یک دزاتور ( پیمانه کن ) ویک تسمه نقاله به طول ۱۰_۱۲ مجهز به ویبراتور کافی است .

روش تولید آن بدین ترتیب است که مواد پساز مخلوط شدن توسط پیمانه کن به میزتن مورد نیاز هر قالب ، درون قالبهای لاستیکی ریخته می شوند و بر روی نوار نقاله قرار می گیرند که این نوار لرزان است و باویبره کردن مواد باعث خارج شدن هوای از بین مواد موزاییک می شود و قالب ها را به مدت ۵ ساعت می گذارند خشک شود سپس قالبها را جدا می کنند و موزاییک ارومیه را درون آب می خوابانند و بعد بسته بندی می کنند.

موزاییک شسته:

تولید این موزاییک مانند موزاییک های گرانیتی و معمولی می ماند با این تفاوت که مدتی که موزاییک در گرم خانه می مانند تاآب فیزیکی خود را از دست بدهد ۵ساعت می باشد و پس از آن در زمان ساب نیز به صورت متفاوتی بابا موزاییک عادی ساب می خورند بدین گونه که در دستگاه ساب آنها به جای کله های ساب (سنگ سمباده) فرچه های سیمی است که در ۳مرحله که به ترتیب از زبر به نرم قرار گرفته اند موزاییک ها را پرداخت می کنند ودر زمان ساب نیز آب با فشار بر روی موزاییک ها پاشیده می شود.